7.lekce

13.06.2010 00:13

Dnes to bylo všechno jinak než sme si plánovali. Artík si v týdnu poranil packu, takže s námi nešel, vyrazili sme z domova k Verunce, kde zůstala Nikolka na hlídání a já s páníkem sme se vydali směr Stromovka. Poprvé od začátku kurzu sme dorazili až na hodinu štěňátek. Jen co mě páník uvázal a připravoval si věci, nevšiml si, že mám moc dlouhou stopovačku a tak sem nepozorovaně snědla všechny dobroty jednomu pejskovi z pokročilých, ještě že už šel domů, jinak by neměl žádné odměny. Na kurz dorazila Bree, Kira, Aisha a se zpožděním také Nely. Ta dnes ale víc protestovala než cvičila, takže sme běhaly vesměs ve čtyřech. Bylo příjemné počasí, teplo, ale pod mrakem, takže sme nebyli uřícení jako naposled. Na rozehřátí sme dostali uličkový slalom a pak už celkem povedené parkury.

Běhalo se asi takhle:

-         uličkový slalom po obou rukou

-         skočka, tunel, skočka odzadu, dálka, skočka a uličkový slalom

-         skočka, tunel, skočka, tunel, kladina a skočka

-         dálka, skočka, látkový tunel, áčko, dvě skočky, kruh, tunel a skočka

 

Parkury byly zajímavé, protože páník měl nejednu horkou chvilku z toho na kterou ruku mě to má vlastně vést, během parkuru se dalo třeba i čtyřikrát měnit. A tak měl páník dost otázek, na které mu bylo vždy uspokojivě odpovězeno. Měl ze mě velkou radost, protože se dá říct, že za každou mou chybu mohl vlastně on, protože si mě špatně navedl, až na dvakrát neproskočený kruh. Navíc sem běhala jen na holou ruku, žádný pamlsek, a míček byl schovaný v kapse. Tak nás to bavilo, že sme nemohli přestat. Když trenérka zahlásila konec, zjistil páník, ke svému milému překvapení, že sme svou lekci o téměř půl hodiny přetáhli. Cestou domu sme vyzvedli Artíka, Nikolku a Verunku na Palmovce a jeli dokončit odpočinkový víkend k nám domů. Dnes se nám na agi moc líbilo a moc se těšíme na další lekci, škoda, že je až za týden...

 

 

Pac Ebí

Vyhledávání