1.lekce

18.04.2010 00:18

Páník nad tím už delší dobu přemýšlel a konečně se rozhoupal. V neděli mě vzali s Artíkem na oběd k Verunce. Trošku sem nechápala proč, přes veškeré mé snažení, sem nedostala nic dobrého. Pak sme vyrazili na tramvaj a do Holešovic. Ve stromovce sem pořád nic netušila. Navíc bylo divné, že Nikolka zůstala doma. Přišli sme na cvičák, to už mi bylo hned jasno a tak sem ukázala hlasitým kňučením, že to chci taky zkusit. Jenže páník mě přivázal ke stromku a šel se věnovat Artíkovi a Verunce. Artík krásně cvičil a moc mu to šlo. Když dotrénoval, přišel kurz štěňátek. No a páník nás tam přihlásil, takže sme hned začali. Bylo nás moc, ale měli sme štěstí, byly tam dvě cvičitelky, takže si nás rozdělili do skupin po čtyřech. Já byla ve skupině s bíglandou Kirou, borderkou Bree a šeltií. Bree už má trochu natrénováno, takže jí to šlo dobře, šeltička taky nebyla špatná. Kiře to bohužel moc nešlo, měla nějakou divnou náladu.

 

Trénink probíhal asi takhle:

-         dvě skočky a tunel po pravé a po levé ruce

-         tunel a skočka po pravé a po levé ruce

-         kruh, skočka, áčko po  pravé ruce

-         áčko a skočka po pravé a po levé ruce

-         kladina po pravé a po levé ruce

-         kladina a dvě skočky po pravé a levé ruce

-         slalom

-         páník mi to prokládal přinášením míčku abych se moc nenudila

-         za odměnu sem dostávala nakrájené párečky

 

Nespustila sem z páníka oči a ten byl moc spokojený a nadšený jak mi to jde. Všichni mě moc chválili a prý sem moc šikovná. No když budu pilně trénovat, třeba mi to jednou půjde tak pěkně jako Artíkovi. Po tréninku sem byla celou stromovku na volno. Když sme přijeli domů, tak mě páník nechal doma odpočívat a šel s Nikolkou pocvičit na hřiště aby taky něco měla z těch párečků co sem nestihla schramstnout. Moc se těším na příští trénink, už aby byla neděle...

 

 

Pac Ebí

 

 

 www.youtube.com/view_play_list?p=E309A4C747C36C74

 

 niky-ebi.rajce.idnes.cz/2010-04-18_1.trenink_agi/

 

Vyhledávání